Onsdag.

Snart, Snart, Snart drar vi iväg på kryssning, och jag känner hur det hoppar och kryper i benen. Det kommer bli tok kul!! Har dock aldrig åkt på en så lång kryssning, och har liiite problem med att åka båt endå, så jag kommer garanterat att börja med att kolla vart livbåtar och flytvästar är, och vart nödutgångar och liknande är. Bara för att ha någon koll. Nadine säger att det ska blåsa massvis och regna, vilket inte alls känns roligt.. =/ Jag vill ju kunna vara på däck och steka lite granna jue, men det kommer ju då inte bli som jag tänkt... icke... =/ Men men, så länge musiken är bra brukar jag säga, sen finns det ju inga dåliga väder, bara dåliga kläder. Kan ju alltid packa med regnoverall. *lol*

Annars då? Jo, vi kan inte gå av i Riga, eftersom Nicklas inte har något pass. Och det finns risk för böter ifall det blir kontroll när man ska gå på båten igen, och 3000 kronor är ingenting som vi känner att vi har råd att betala...

Well well, Got 2 go!

Ha en superbra dag i det superdåliga vädret!
Glöm inte paraplyet! ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback