Toksoft dag.

Har haft en toksoft dag. Sov fram tills det att jag vaknade, (logiskt) hade stängt av ljudet på mobilen och var riktigt pigg när jag vaknade, gick upp fixade frukost (lunch) ;) och tog sen ett bad. Dagen har bara rullat iväg på ingenting, vi åkte en sväng till ica och handlade hem lite av det nödvändigaste och nu sitter jag här och knåpar ihop dagens sista inlägg. Måste gå och lägga mig snart om jag ska orka upp imorgon. Inte för att jag ska upp vidare tidigt, men det är alltid en omställning att ändra arbetstider. Känns skönt nu såhär innan sommaren, då jag kommer börja ännu tidigare, redan kl 07 när skolan är stängd och jag kommer befinna mig på ROS om dagarna. =) Men det tar vi då.

Känner väl att jag inte har vidare mycket mer att skriva om. Kramp?

Puss och godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback