Lista.

1. sätt igång media player eller mobilspelare på slumpvis
2. tryck nästa efter varje fråga
3. svara på frågorna med hjälp av låt titlarna


1.Hur mår du idag?
And Then (Skazi)

2.Kommer du komma långt i livet?
Out of Space Skazi And Mc Fishi

3.Hur ser dina vänner på dig?
Children (Club Radio Edition)

4.Kommer du gifta dig?
Ms Jackson (Outkast)

5.Ditt livs themesong?
Dance with somebody (Mando Diao)

6.Vad är ditt livs historia?
How To Make A MonsterBaby (Rob Zombie)

7.Hur går skolan för dig?
Ayla (Part 11)

8.Hur kommer du komma fram i livet?
Running Away (Elliot Minor)

9.Hur kommer morgondagen vara?
Africa (Toto)

10.Det bästa med dina vänner?
Hero (Charlotte Perrelli)

11.vad finns i lager för nästa vecka?
Coke Attack (Original) (Headfucker)

12.Vilken sång beskriver dig mest?
Himlen I Min Famn. (Carola)

13.Hur är det med ditt liv?
Bad Boys DJ Team

14.Vilken låt ska spelas på din begravning?
Halo (Beyoncé)

15.Hur ser världen på dig?
Safari Duo Played Ali

16.Kommer du ha ett lyckligt liv?
How Am I Supposed To Live Without You (Michael Bolton)

17.Är dina föräldrar generösa mot dig?
I Remember You (Skid Row)

18.Har du en djup och mörk hemlighet?
ATB The Summer

19.Brukar folk fantisera om dig?
I Want Out (Helloween)

20.Hur kan jag göra mig själv glad?
Lollipop (Mika)

21.Kommer jag någonsin ha barn?
Drop Kick (Darren Styles)

22.Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
eBay (Wierd Al Yankovic)

23.Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Bergirlich in dem... (Helium Vola)

24.vad är några tips till mig?
Planet Of Woman (ZZ Top)

25.Hur kommer jag bli igenkänd?
Disco 2000 (Pulp)

26.Din danssång?
Lejonkungen, En värld full av liv.

27.Vad är det bästa med livet?
Cocain (Nomy)
Trackback