Det är lite komiskt.

Om man tänker efter. "Bara" för att man slutar gå ut typ varje helg och istället väljer att hålla sig nykter och göra annat istället, så slutar de man umgicks med att höra av sig. Jag har knappt hört av någon av dem på hur länge som helst. =/

Men jag antar att det är så det är. Eller nått. Man kan inte alltid gå åt samma håll. Och det är väl lika bra antar jag...

Har annars haft en toppen dag idag. Jobbade inte alls lika länge som jag brukar göra, utan slutade redan efter lunch, mötte upp fina Patricia och Vilda för en sväng i genom Norrtälje Centrum. Och visst är det typiskt, så fort man har pengar att spendera, så hittar man knappt ingenting. Men när man inte har pengar och driver runt och fönster shoppar, ja då hittar man istället allt möjligt. Dock fick jag med mig en super mysig tjocktröja med gigantisk krage och två st 7pack strumpor hem. *LoL* För jag menar, det är ju aldrig fel med strumpor...

Har spenderat kvällen i en hög hemma i Patricias soffa, kollat på SATC filmen och spanat lite på när Patricia virkar. Det går undan säger jag bara. ;) Im impressed. (Stavning?) Tänkte alldeles strax logga ur och stänga av allt och sedan ligga sängen. Ladda lite inför imorgon, för då bär det av till Lekrymden med massvis av barn och på kvällen är det middag hemma hos AnnCaroline och Philip som står på planeringen... Ska även försöka mig på att röja av mina timmar på Roden någon gång under lördag - söndag. Har inte riktigt än bestämt mig för vilken dag. Meen, ja det blir nog bra det oxå. ^^

Ha en fortsatt toppen helg, för det kommer iaf jag att ha!

LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback