Lördag.

Sitter och laddar upp denna lördag tillsammans med Tommy Körberg och en kopp kaffe. Som är slut. Kaffet alltså. Ska snart åka in till Norrtälje, hämta upp Nadine och dra en repa ner på bolaget. Efter det blir det en lunch på stan, Nadine och Tobbe snackar om pizza, jag vill nog ha en sallad eller nått.

Satt och bläddrade bakåt i arkivet på facebook. Bilder alltså. Säger bara USCH! Usch fy och blä! Aldrig mer! Det var med skräck blandad förtjusning jag tittade på bilder och ja, usch! Rysningar!


Hur som haver. Jag hoppas att ni, mina 22 dagliga läsare får en toppen lördag! Gör ingenting som jag inte skulle göra. ;) Och ja, jag lär ju uppdatera via mobilen under dagen och kvällen. Ikväll är det kalas som gäller! Jens fyller 28 tror jag det var och ställer till med fest!

Puss å kram å nyp i stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback