2011!

Nej. Nytt år, nya tag, eller vad är det man säger? Jag har en hel del att se fram emot detta år. Ny lägenhet (förhoppningsvis) körkortet innan jag fyller 26 barr. En underbar sommar med alla mina underbara vänner. ♥ Jag hakar trenden och snor en lista från Patricia

Gjorde du något år 2010 som du aldrig gjort förut:
Litade på min magkänsla och sade ifrån på skarpen. Börjat följa min egna "inre röst"

Höll du några av dina nyårslöften:
Jag avlägger sällan nyårs löften. Skulle väl vara det klassiska; "Jag lovar att jag inte ska lägga något nyårs löfte nästa nyår" typ.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år:
Min bror fick en dotter. Ebba. (Maj)
Felicia fick en dotter. Miou. (November)
Erika fick en son. Max. (December)


Gifte sig någon av dina vänner:
Näh. Inte vad jag vet iallafall. =P

Dog någon som stod dig nära:
Min mormor somnade in efter lunch på Våffeldagen. Dock med sin mage full av våfflor. =) Alltid nått. ♥♥♥

Vilka länder besökte du:
Lettland och Estland. Finland. Alla i samband med Mondaybar kryssningar..!

Är det något du saknade år 2010 som du vill ha år 2011:
Ärlighet och rakhet. (??) Förståelse inför vissa "problem" och personers sätt att "handera dessa problem"

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid minnas, och varför:
25 Mars och 29 April. Mormors dödsdag och begravning.

Vad var dina största framgångar i år:
Mina största framgångar var min personliga utveckling. Att jag lyssnar mer på mig själv och i situationer som kräver sätter ner foten och säger vad jag tycker. Både bra och dåligt i vissa fall. Somliga står fortfarande kvar, andra kanske långsamt, långsamt försvinner ifrån mig. Men vad göra, livet går vidare och jag med det. =)

Största misstaget:
Att inte från början ställa de "krav" jag senare kom på att jag borde. För just nu, i  skrivande stund gnager det fortfarande inom mig. =/

Har du varit sjuk eller skadat dig:
Ingenting direkt allvarligt. Utan mest förkylning, feber, halsont osv.

Bästa köpet:
Hm, bästa köpet, jag vet inte riktigt, det kan ha varit alltifrån kläder till film? egentligen så shoppar jag inte så jätte mycket, men om jag måste välja, så är det nog när bejb köpte en stor platt tv till vardagsrummet. ^^

Vad spenderade du mest pengar på:
Mig själv och Roslagsbostäder. =P Dyyr hyra!


Gjorde någonting dig riktigt glad:
Det fanns och finns fortfarande väldigt mycket som gör mig glad. =)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2010:
Infinity, Josh Guru Projekt. Love the way you lie. Rihanna, Eminem. Just the way you are. Bruno Mars. Engel, Rasmus Seebach. Smörigt kanske, men vissa låtar ni vet, sätter sig och vägrar släppa. =/

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år:
Jag måste säga gladare. Mådde bättre, kände mig bättre. Snyggare. Friskare?

Rikare eller fattigare?
Rikare om man tänker kunskap, insikt och personligt. Ingen förändring rent ekonomiskt nej.

Vad önskar du att du gjort mer:
Mycket.

Vad önskar du att du gjort mindre:
Ältat, tigit (Stavning)

Hur tillbringade du julen:
Julafton hemma här på Landstormsvägen tillsammans med Bejb och hans kids. =)
Juldagen hemma hos föräldrarna på Sveagatan tillsammans med alla syskon + respektive.

Hur många one night stands?
Nope.

Blev du kär i år:
Det blev jag. Trots att jag inte "fick" =P Vet inte riktigt om det är bra eller dåligt dock. =/

Blev du arg i år:
Flertalet gånger! Usch!

Bästa boken du läste i år:
Öhhh. John Adjive Lindqvist

Största musikaliska upptäckten:
Allt som spelas på P3 mellan 05,15 - 15,00 =P

Något du önskade dig och fick:
Ingenting speciellt vad jag kan komma på.

Vem saknade du:
Stundtals Bejb, men annars ingen speciell.

Något du önskade dig men inte fick:

Ingenting speciellt vad jag kan komma på. En ordentlig utomlands resa kanske?

Årets bästa filmer:
Det kan jag inte avgöra. Ty min filmsmak är värdelös! Sett mycket filmer, den ena bättre än den andra, eller sämre än den första. Såatte...

Vad gjorde du på din födelsedag?

Firade här på Landstormsvägen med familj, vänner, smörgåstårta och alkohol. Utgång i Norrtälje på kvällen. =)

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre:
Mnn, det fanns det garanterat!!!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010:

Någolunda normal. Rätt snygg endå.. =)

Vad fick dig att må bra:
Mina vänner.

Vilken politisk debatt engagerade dig mest:
Ingen speciell direkt.

De bästa nya människorna du träffade:
Folket på kryssningarna. Underbara människor! =)

En värdefull läxa du har lärt dig i år:
Att lita mer på mig själv och att mina ord faktiskt räknas och påverkar. Även om det inte verkar så först...!


Kommentarer
Postat av: Felitchia

Jag blev också förälder :)

2011-01-02 @ 15:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback