Shopping.

Nu är mitt shopping behov tillfredställt! Vi åkte iväg till Mariebergs Galleria. =) Och jag är allvarlig när jag säger att jag kan spendera flera månadslöner där..! Lätt! Ge mig ett par miljoner och Im going wild! ^^ Dock nöjde jag mig med ett besök på Gina Tricot och Lagerhouse. Åh Lagerhouse... I love You! Hittade en propp till badkaret med ett kulband på, ena änden proppen andra änden en mini mini kopia av Titanic. Come on, se det roliga i det... =P Lite iallafall! Sen så blev jag besviken på Gina Tricot, hittade ingenting alls... Typ, kom där ifrån med tre par trosor. Alltid nått.. Det är lixom svårt att gå in där utan att shoppa, jag var nära på att köpa en tubhalsduk oxå, men nu är det ju endå vår och jag kommer säkert inte använda den så intensivt som jag kanske borde. Det får bli nästa höst. Galet nöjd med min lilla mini shopping är jag iallafall. Efter Gallerian åkte vi till Lek&Bus, en stor lokal, tänk er Lekrymden i Norrtälje gånger 10 kanske? Mycket större var det iallafall, funderar på om man ska plocka med sig Keisha och Travis dit någon gång?

Nu är det snart käk, jag har ont i min tunga efter att ha sugit på lakrits bumlingar undertiden jag körde hem... Meeen, gott var det...!

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback