Way to go Anna..! Och hur i helvete fick j...

photowonder_shar (MMS)

Way to go Anna..! Och hur i helvete fick jag för mig att jag börjar halv sju..? När jag alla andra mornar börjat först klockan halv åtta precis som mina kollegorna.? Kliver in på jobbet tjugo över sex, drar på kaffe, tänder ljus och skriver upp dagens schema.. Klockan blir både halv och kvart i sju, ingen kollega dyker upp, får för mig att ringa och fråga efter en av dem som alltid brukar vara tidig, kikar i telefon listan och ska till att slå numret då jag hastigt kastar en blick på dagsplaneringen och ser att det står 07.30...!! Inte 06.30 som jag hade varit här.. Jävla smidig man är då.. Not! Tur nog är jag endå inomhus och varm. Kaffekopp i ena näven, ljudbok i örat och mitt egna underbara sällskap.. Kunde ju varit värre. Synd bara att jag inte kan börja tidigare.. Fungerar inte riktigt så inom hemtjänsten... Well, kaffe och cigg nu då kanske..? ^^ ha en toppen lördag alla ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback