Tråkiga att-göra saker..

Jag satte mig ned vid datorn efter mitt morgonpass med en hel bunt kuvert från olika "bolag" och annat, tänk er själva en näve räkningar samt en stor kopp nybryggt kaffe.. Tog ett djupt andetag för att orka med att se hur all lön jag får denna månad bara kommer rinna genom mina fingrar och några futtiga korvören kommer stanna, knappt det. Men döm om min förvåning när det visade sig att det var mer reklam och lånerbjudanden (som jag kastade dirr) från företagen istället för räkningar. wiii! Nöjd tjej! Kanske kan det tänkas vara så att man har mer än ett par korvören kvar efter förfallodatumet.. Hoppas kan man ju alltid göra.. Vill börja göra rätt för mig på andra håll oxå. Säger ingenting mer om det.. =)

Har haft en lugn morgon på jobbet, ska la tillbaka dit runt 18 och det ryktas om att vi ska kika på både Färjan premiären och Dallas premiären. Tur att de inte har premiär samtidigt. Utan ett först, det andra sen, så missar vi ingenting. =)

Nu, fortsätta slösurfa lite och dricka kaffe. Funderar på att dra igång en film och avlida i soffan brevid Ebba en stund, duktiga vovven som lyssnar till minsta grej man säger, gick fot nästan hela vägen till ICA och hem. (Hade koppel på när vi kom ut bland folk så klart, men endå fick hon skutta lite i dikena ensam) Hellre det än att hon stannar och kopplet sträcks var och var annan stund längs vägen där vi gick. Det går så mycket hundar där och Ebba hade fullt upp med att markera.. Sötnosen, ni skulle sett henne. ♥

Puss!

Ebba sist hon var med mig till jobbet :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback