Kul

Idag när jag stod ute på jobbet och drack en snabb kaffe och blossade fick jag se en rätt rolig grej. Eller ja, det var en situation som var väldigt väldigt söt enligt min mening.

Står där i godan ro, pillar lite med mobilen och tänker inte så mycket på min omgivning, men så hör jag någon som lixom trallar/nynnar lite svagt och tittar upp, mot mig kommer en kille på kanske tio barr eller nått, gnolandes och svängandes med en påse lösgodis i ena näven. Hajar till och ser att han har hjälm på sig. Hm, okej, ja det är halt ute men hallå?! Han går förbi mig, fortsätter tralla och vara så där lagom nöjd över att ha varit på ica och köpt snask lixom. Säkert supersugen men spar sig tills han kommer hem.. Helt pötsligt utbrister han. "Men helvete oxå" varpå han vänder och går förbi mig igen, går tillbaka till ica och det är en liten bit att gå om man upptäckt att man glömt någonting, för visst hade han glömt någonting, nämligen sin cykel. Gissa om han såg lite generad ut när han cyklade förbi mig igen. =) Gulle!

Ska krypa till kojs nu. Har suttit och kollat på Irene Huss. Kasst! Men ja, tiden sprang iväg.

Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: Gert

Pojkar, pojkar........


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback