Torsdag.

Oj vad gårdagen sprang iväg med gigantiska steg! Katrin och Tyra hade redan anlänt hem till mig när jag kom hem från jobbet, stunden efter kom Patricia, Vilda och Jack. Det blev lunch och uteplatshäng, awesome att brorsan skruvade upp min grind lite halv spontant sist han var och fikade hos mig, ungarna blev lixom `instängda`=) Efter ett försök att söva de minsta (Tyra somnade på mig, galet mysigt!) så gav vi oss på att bli piercade av Katrin, damn the pain! Men det gick över lika fort igen, men dock kunde jag knappt sova inatt. Så fort jag vände mig till höger sida så kom jag åt mitt öra och det värkte. Men så värt det! =) Felicia och Miou trillade förbi på kvällskvisten och sade hej. En toppendag enligt min mening! =)

Idag är det iallafall Torsdag och det är dag för kickoff med LaVita + födelsedags middag för Leif (han jag jobbar som personlig assistent till) så vi ska i eftermiddag styra kosan in till Jakobsberg. Kommer inte åka kommunalt utan vi ska klämma in oss i Leffes stora van och ratta dit. Först måste jag bara göra mig iordning, lite smink, lite kläder, lite ork. Har iom mitt nypiercade öra sovit som en kratta. Typ. Men så värt det! =)

Hoppas alla mina läsade (30+) har en toppen dag!

Det är lite roligt att trots att jag kanske inte uppdaterar varje dag, så är ni endå inne och spanar. Vore väldans roligt om fler kunde berätta vilka ni är. Jag har en aning om ett par av er, men långt ifrån alla! ♥


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag läääääser! =D

Postat av: Isabel

Jag läser oxå! =)

2012-06-28 @ 22:27:59
URL: http://angelinyourpoket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback