Flera bra dagar!

Har haft många bra dagar på rad nu. Har spenderat större delen av tiden tillsammans med B och kid2 Chillat hemma, spanat på film och bara varit. Ett alldeles ypperligt bra häng ^^ Tidigare i veckan så frågade B ifall jag ville joina honom och kid2 in till huvudstaden för ett besök på Skansen akvariet som sen övergick i ett besök på Aquaria. (Ligger oxå på Djurgården men är troligen lite mindre än Skansen akvariet men har regnskog idyll och lite annat) Men ja, jag följde gladerligen med. Solen strålade och det var super mysigt! Massvis med fina fiskar, rockor och sjöstjärnor. Mysigt! 
 
    
(Det var svårt att få ordentigt kort på rockorna med min lååångsamma mobilkamera, men ja, you get the picture.. Ha Ha! Picture! )
 
Efter att vi kommit hem till Rimbo igen så hämtade jag och Kid2 Ebba, gick en promenad bort till ica, handlade gottis och styrde kosan till Hagen. Jag hade lovat kid2 att vi skulle rocka min chokladfontän som jag fick i julklapp av min brorsa. Det gick inte alls bra, men kidsen var ju nöjda. Huvudsak det! =) 
 
    
 
Nu är det iallafall söndag, solen strålar och jag tänkte trilla ut tillsammans med B och "assistera" vid detta så kallade däckbyte.. ;) mmn, vi får la se hur det blir med min assistans.. Hehe..! 
 
(Rebember bitch fight fire with fire. Bring it on, I got nothing to loose.. Egentligen..) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback