Det är skillnad på folk och folk.

jag förstår inte varför man ska ha så himla bråttom med livet. Blir nästan stressad själv när jag ser status uppdateringar på Facebook, bilder på instagram eller läser vissa bloggar. Men känner samtidigt att jag trots vissa som försöker pusha på mig inte alls tänker stressa. Så det så! Jag tar det som det kommer och tänker agera väldigt laid back och mest gilla läget. Säger ingenting mer om det. 
 

Har som plan för dagen att styra iordning lite mer hemma, städa, tvätta, flytta om sängen och bädda rent. På torsdag lommar bästis och hänger med mig innan det är dags för henne att dra iväg på julbord med sitt jobb och på fredag får jag efterlängtat besök. Sjukt taggad! Längtar järnet! 
 
Sitter i skrivande stund på jobbet och dricker kaffe, fick mail om att mina skor är på väg så jag räknar med att jag får ett sms efter kl 12 om att dem finns att hämta ut på Ica. Sjukt nöjd! Hoppas bara att dem inte är lika tunga som mina andra kängor. De andra är ju äkta working boots, dessa är ju läder/skinn imitation men kan säkert vara tunga dem oxå. 
 
Ha en bra dag alla!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback