Lördag

idag är det en sån där dag då mina tankar går på högvarv. Jag har alldeles jätte mycket att tänka på, lite "livsavgörande" val att göra skulle man kunna säga. Har fått veta väldigt mycket "ny" information skulle man kunna kalla det, och det gör mig förvirrad, förtvivlad, smått förväntansfull men endå mest förvirrad. Vet inte alls hur jsg ska göra, vet inte alls hur det kommer bli, vet inte alls om det som sägs nu verkligen är på sanning eller om det bara sägs för sägandets skull. I stundens hetta så att säga. Jag vet inte alls. Hur som havet så kommer jsg göra så som jag har planerat, jag kommer att åka en repa till en större stad i Sverige. Och sen efter det så får vi se hur det blir. Känner att jag inte vill säga mycket mer än så. Inte än eftersom jag själv inte vet. 
 
Sitter i skrivande stund på jobbet, precis som de flesta andra gånger då jag uppdaterar min blogg. Väntar på att dottern i det här hushållet ska komma hem och så ska vi bygga ett pepparkakshus. Har varit lata och köpt en färdig byggsats på ica. var där tidigare idag och mumsade lite på deras julbord. Är det bara Ica här i byn som bjuder på julbord? Varje lördag hela december så dukar dem upp med gott och låter sina kunder väl smaka. För min del så blev det knäckemacka med skinka och rödbetssallad på. Omnom!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback