2013-01-12

Har spenderat större delen av kvällen med att spöa min brukares dotter och hennes polare i monopol. Det hela slutade med att jag ägde var enda gata på hela spelet. Hade nästan alla 10.000:- sedlar och övriga valörer.. Jodå så atte... Tur i spel iallafall?! Haha!








imorgon är jag leeedig och planerar att styra min kosa hem till Bästis i Almunge för häng, kaffe, kramar och mys. Det var alldeles för länge sedan vi sågs ordentligt! Galet hur fort dagarna trillar på nu när man är "vuxen" jobb och grejer som fyller ut vardagar och helger. Både hon och jag jobbet ju inom gården, så vi jobbar både vardagar och helger. Människor som är i behov av hjälp tar lixom inte ledigt!


Men som jag saknar henne iallafall! Även fast vi hörs nästan varje dag på telefon eller andra sätt så är det ändå alldeles jätte bäst att ses IRL!!! <3





världens bästa bästis och jag!! <3




Kommentarer
Postat av: Patricia

Men gulle dig! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback