Kämpigt.

oooh vad kämpigt det var att kliva upp imorse. Jag misstänker att jag börjar bli förkyld, är jätte täppt, det ringer i öronen, killar i tårkanalerna.. Jag är frusen och seg.. Men men, en alvedon på det här och så kör vi?
 
Ska snart trilla iväg till jobbet, tänkte plocka med mig mitt playstation och spel så kanske jag kan få min brukare att vilja spela någonting annat än yatzy. Buzz Quiz är tanken. Tror ni han gillar? Jag håller tummarna!
 
 
Bjuckar på en bild från när jag gjorde min senaste tatuering. Pain säger jag bara. Eller ja, inte så jätte mycket kanske, men lite irriterande var det, speciellt när hon var uppe på nyckelbenen och dansade med nålen. Då kändes det i heeela kroppen..! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback