Dags för nedräkning

Börjar det bli dags för nedräkning nu eller? Snart är det den 9onde Mars och då kommer vi att åka tillsammans med min brukare till Vintersol för rehabilitering. Planen är att jag och min kollega Johan ska assistera under hela resan som är 28 dagar lång. Vilket kännns alldeles ypperligt awesome just nu. Jag behöver komma bort, jag behöver andas och få distans. Visst att jag kommer jobba under den tiden men ett miljöbyte är alldeles ypperligt bra. Jag kommer försöka att uppdatera min blogg/facebook med bilder så gott det går, det är ju gratis wifi på området och vi kommer bo mitt emot i ett lägenhetskomplex så förhoppningsvis så kommer wifiet sträcka sig hela vägen dit, kanske måste man sitta i en konsig vinkel mitt i ytterdörren eller någonting men det kan det ändå vara värt right?
 
Hur som haver, onsdag idag. Kul..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback