Solglasögon

Alltså av någon anledning så känns livet alltid lite lättare efter lite shopping. Det går lixom inte att hjälpa. Igår satt jag inne på en hemsida som säljer solglasögon.
 
Salt&Peppar 

Väl där så klickade jag hem två par solisar för billigt pris. Känns skönt och kul att ha några nya brickor innan resan till Teneriffa. Så nu vet ni det, jag är en sucker för skor och solglasögon. Väskor är oxå roligt men inte lika roligt som skor och solglasögon. Hur som haver, leveranstiden är 2 - 4 dagar så jag borde ju få hem dem innan helgen. Nöjd tjej!
 

 Walter Aviators Yellow Mirror och Colber Chains Pink/Silver
 
Det senare paret fanns i flera färger, bland annat blåa, röda och lila men efter en diskussion tillsammans med Nadine så blev det dem rosa. Jag har ju andra solglasögon i de nämnda färgerna men jag har inga rosa så. ^^
 
Annars är det bra, vi har fått mer information gällande Vintersol. Och det är nu som så att jag och min kollega kommer få bo på två olika ställen under vår vistelse tillsammans med vår brukare. De första två veckorna kommer vi bo i semesterlägenhet vid namn Emma. Skulle våga påstå att detta är vårt första boende LÄNK!
 
Och jag vågar även påstå att detta är vårt andra boende. Eftersom vår person på kontoret sa att vi de sista två veckorna skulle bo i en studio lägenhet och jag sökte efter namnet Torres Del Sol. LÄNK!
 

Känns faktiskt riktigt sweet om jag ska vara helt ärlig. Fast för min del så "duger det" med vad som helst. Så länge det finns någonstans att ställa resväskan och någonstans att vila huvudet en stund. Kommer ju inte hänga på området så där skrytsamt mycket endå. Kanske någon enstaka gång då man endå är ledig men över lag.. Nää...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback