Börjar vänja mig.

igår kväll var jag jätte ledsen och jag ångrade mig jätte mycket att jag klippte mig. Alltså jag bölade. Stora, stora tårar rullade ned för mina kinder och jag snyftade verkligen, jag sörjer faktiskt. Dock börjar jag repa mig. Frisörskan sa att det fortfarande är lång men jag vill inte alls hålla med, långt var det innan jag klippte mig, inte nu. Hur som haver så får jag göra det bästa av situationen och jag är faktiskt jävligt sugen på att bleka det. Nu när dem endå klippt av allt som var färgat, i princip, det är inte många centimeter kvar av mitt svarta jag, så funderar jag endå att lägga i blekmedel, spendera ett par dagar som blondin och efter det lägga i en färg som är så lik min naturliga hårfärg som möjligt och sen vara nöjd. Tror att jag behöver två förpackningar superblekmedel. 
 
hit eller shit? 
 
 
Nyklippt tjej. Ser ni min blonda slinga? Det är så länge sen jag hade min naturliga färg att jag inte ens minns. 
Men jag kör nog på blekning. Barret är jag ju ändå så sjukt missnöjd och besviken med, så... 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback