Fredag!

Äntligen är det fredag och inte nog med det utan det är även löning idag, dock är det väl precis som alla andra gånger man får lön att pengarna inte ligger på kontot skrytsamt länge eftersom det alltid finns hål att stoppa dem i. Jag har ju en tanke på att spara lite inför kommande äventyr och det som står först på listan just nu är just Teneriffa resan. Det känns bra att ha lite fickpengar där nere menar jag.
 
Hur som haver, fredag som sagt, dock så jobbar jag hela helgen och är inte ledig ordentligt förren på torsdag nästa vecka så det är inte så mycket helg för mig även om det är det i kalendern. Men mig går det ingen nöd på, jag tycker det är rätt kul att hänga här, och vi brukar alltid hitta på någonting lite annorlunda på helgen, käka någonting gott eller så. Det ryktas om att vi ska ut och svira imorgon, får se hur det blir med den saken. Jag är vilket som på den iden!
 
Idag borde även mina bilder komma för dem skickades igår. Håller tummarna!
 
Igår var jag inne i Norrtälje och träffade min läkare och gjorde lite ärenden, är helt öm och det känns som om jag har världens träningsvärk i min vänstra biceps/triceps på grund av bedövningen. Visst den släppte igår men det känns endå sjukt obekvämt! Men gjort, är gjort, är ren! Så skönt att ha det avklarat och urplockat. Inte tänker jag sätta någon ny heller, för som min läkare sa så är det ju rätt bra att efter 6 år få igång systemet igen och hon kan ju inte ha mer rätt!
 

Nähä, kragtaga och göra lite nytta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback