Just nu..

just nu känner jag mig bara så fruktansvärt förvirrad, förtvivlar, tankspridd, känslomässigt förstörd!! 
 

jag kan inte med ord förklara vad jag känner just nu, jag känner mig bara tom. Trött. Fundersam, frustrerad,  förvirrad.. Allt som jag nämnde i texten ovanför, jag ormar inte heller gå in på det i detalj, för jag vet inte i vilken ände jag ska börja gräva. Vilken tråd jag ska dra i för att se Om det nystar upp sig totalt eller om det kanske blir ett fint nystan tillslut, att knuten löser sig och att det blir någonting bra tillslut... 
 
Ett ljus i tunneln? Någon? En nödraket fungerar också bara så jag vet åt vilket håll jag ska gå för jag orkar inte längre irra runt...!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback