En alldeles awesome Lördag!

I lördags var det dags för Åsas 30års fest! En alldeles ypperligt bra tillställning med ett stort gäng härliga människor, alla hade klätt ut sig i olika utstyrslar. Jag började lördagen med att jobba en repa och sen brände jag hem snabbt som attan och gjorde mig iordning, åkte in till Norrtälje, fixade med presenten, åkte till Nadine och tillsammans gick vi till Frida och hennes sambo för en fördrink. Sen gick vi i enad grupp upp till OffenCiven där det bjöds på cälkomst bubbel och prat innan det blev middagssittning. Helgrillad gris med en kall potatis-sallad och bröd. Massvis med öl och mumsigheter.




Jag och Nadine klädde ut oss till kritor. Det var sjukt varmt men vi höll ut ända tills det var dags att utse vinnaren i både maskerad outfit och i frågesporten. Efter det drog musiken igång på riktigt och vi dansade in på natten. Jag skulle ju upp och jobba dagen efter så jag rörde mig hemåt runt halv 4 och toksomnade på Nadines soffa. En så oerhört lyckad fest! Åsa du är bäst! ♡










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback