1 vecka som sambo

Nu har det gått över en vecka sen bejb flyttade in hos mig. Ja jag vet, det har gått jätte fort, det har det. Vi har hookat sen i början av augusti och sen så blev det som så att han fick jobb uppe i Stockholm och kunde mycket väl hyra en lya via sitt jobb, absolut, och det skulle då bli som så att vi skulle ses typ var annan helg med tanke på hur jag jobbar. Vilket inte kändes helt rätt, men nu känns det rätt. Det känns så sjukt bra. Jag vet inte hur jag ska förklara. Det känns bra att komma hem från jobbet och veta att han snart kommer hem. Det känns bra att han när han vaknar på morgonen kliver upp och gör sina bestyr och sen kommer han och pussar på mig innan han åker. Så som han säger..
 
"Att vakna på morgonen och kyssa dig hejdå innan jag åker. Livet känns mer meningsfullt" 
 
Jag är så upp över öronen kär i den här karln. Det går inte att förklara.
ikväll är första kvällen på tio dagar som jag är tvungen att somna utan hans armar omkring mig. Låter kanske skumt, men jag är så sjukt van och trivs så otroligt mycket i hans famn. Kommer sakna honom extra mycket just ikväll ❤️
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback