Laddar upp!

Fick ett ryck och har börjat tagga till rejält inför kommande mondaybar kryssning! Dock hittar jag ingenting av det som jag brukar klä mig i så det slutade med att jag klickade hem nya grejer. Neon gula nätstrumpbyxor, korta trikå kjolar från hm och lite annat lull - lull. Är det rave så är det ^^ Denna kryss är ju en två dagars så man måste tänka steget längre så man har lite outfit båda dagarna, sen lär vi ju gå av båten i Tallinn och dra en repa på stan och då ska man kanske ha nå sjyssta "vanliga" kläder och en lättare väska så man kan få plats med en varmare tröja om det blåser. Misstänker dock att det är sommar där, men det är ju lätt att vara efterklok. Förra året var det sommar på soldäck men blåste kallt som fan när vi gick runt i stan.. Hua! Bakis och jävlig! 

Hur som haver så är jag så sjukt taggad inför denna kryss! Känner verkligen att jag behöver komma iväg och bara röja satan! Dansa hela natten och umgås med "familjen" 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback