Mycket att tänka på...

Det har hänt väldigt mycket den senaste veckan. K ligger inlagd pga en uvi som gått fel eller hur man nu ska säga. Det var misstankar om både stenar i diverse organ och sen även blodförgiftning och det skulle även göras en lungröntken. I skrivande stund så akutröntkas han.. Jag kan inte alls slappna av utan är mest orolig hela tiden. Speciellt eftersom jag inte kan ta mig dit. Har inte råd att åka och har inte heller råd att ta ledigt från jobbet. Fuck distansförhållanden när nått sånt här händer! Tur att vi har kontakt via våra mobiler iallafall! Alltid nått!! 

Annars har det varit en bra helg! Idag var jag iväg på o-dop för Seth ❤ 
Riktigt mysigt och kul att träffa alla vänner! Länge sedan man hängde ihop, alla har lixom dragit åt olika håll, flyttat, skaffat smått. Ett par i gänget ska gifta sig snart! Ett par har redan gift v sig för ett par veckor sedan 😊 Livet är underbart! 

Ville bara göra en uppdatering. Väntar på att K ska ringa efter hans röntgen ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback