Trist.

Det tråkigaste med att blogga från telefonen är att man inte kan lägga till bilder. Eller så kanske man kan det men jag kanske inte vet hur man gör.. I samma veva som jag skriver detta så ser jag nu en ikon nedtill här med en bild på.. Så uppenbarligen trycker man på den och lägger in en bild. Hahaha! Inte lätt när det är svårt!! 

Annars då? Livet trillar på som det sig bör. Ibland får jag världens ryck och plitar ned en jätte lång text här på bloggen, jag verkligen spyr ur mig allt möjligt! Glada saker, jobbiga grejer, tankar, funderingar och äventyr. Men sen raderar jag det snabbt igen. Varför vet jag inte men en hel del saker vill jag bara få ur mig men inte publicera.. Skruvat som fan. Det är så mycket som tynger mig. Men inte fan blir det bättre av att jag får det ur mig egentligen. Uppenbarligen. Eftersom det inte blivit bättre tidigare gånger jag har försökt... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback