Här går jag och väntar!

Jaha, idag är det onsdag. Det har alltså gått en hel vecka (tror jag) sen jag beställde massivs med nya smycken till mina öron och jag tycker att dem ska ta och trilla ned i min brevlåda. Gärna nyss! Jag vill komma igång med töjstavarna så jag kommer upp till 10mm någon gång. Just nu ser det bara så fruktansvärt fjuttit ut med mina minitunnlar. Haha. Vet inte riktigt vart eller när jag ska stanna. 10mm får för mig att det är som en tioöring då? Kanske att jag töjer upp till en kronas omkrets? Kan det vara snyggt? Hur som haver, vi får la se hur det går. Mitt vänstra öra är lite ledset eftersom Sören fick tag om smycket och ryckte ut det här om sistens så det blödde och hade sig, jag som inte hade med mig någon "bra" salva att köra i fick köra på en bodylotion med mango lukt. Fiiiifan!
 
Hur som haver, det börjar dra ihop sig för fest igen. Hardcore inne i stan. Colusseum! Sjukt taggad! Förkaka ute i Tyresö med. Får la se hur man gör för att hitta dit! Säger som Melina; Hela stockholm är som ett svart hål för mig!
 
Kommer inte bjuda på några bilder i detta inlägg, är inloggad via datorn på jobbet och här har jag minsann inga bilder.
 
Hörs da!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback