kommit till insikt.

Jag har kommit på att jag har växt ifrån Norrtäljes uteliv. Förrut var jag ute jämnt. Teatern, Dgs, På G.. Little Dublin. Nu minns jag knappt när jag var på Teatern sist och inte fan saknar jag det heller! Jag är lika nöjd över att sitta hemma, öla och sen gå till typ Toppan eller Kebaben. Dra ett par bärs och sen hem igen. Visst, jag är iväg på olika event som Mondaybar tillställningar, jag ska på Hardcore fest på Colusseum om ett par helger men nu snackar vi inte om sånt. Utan om vardagslokalerna. De vanliga pubarna. Teatern, ända stället i Norrtälje där man kan dansa. Nu är det ju inte helt omöjligt att jag inte går dit igen. Det är inte det jag säger. Jag säger bara att jag inte känner suget efter det på samma sätt som jag gjorde förrut. Jag frågade tillochmed Kristian om vi skulle spela bingolotto men blev direkt nedröstad.. Så gammal är jag inte än tydligen. Ikväll ska vi ut och äta och jag planerar på att ta en bärs eller flera. Kristian får köra eller så får han fixa så någon kan hämta oss. Skjutsa oss. Eller så tar vi en bulle. Iofs rätt dyrt med bulle till & från Jönköping och hit. Hur som haver så vill jag inte köra. Jag vill öla! 😁😁😁 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback