All my bags are packed...

All my bags are packed Im ready to go. Im standing here outside your door. I hate to wake you up to say good bye.
So kiss me and smie for me. Tell me that you wait for me. Oh babe, I need you soooooo....!

Känns väldigt oppept just nu. Vill verkligen inte springa runt inne och städa när man kan vara ute i solen och bara softa...! Men, ja, det kommer en helg som är helt planlös. Känns väldigt bra. Vet inte alls vad jag ska roa mig med, men det brukar alltid lösa sig. Nu, springa ned på stan, möta upp Frida och fixa, sen åka till jobbet...
Väl där så är det ju bara handel, culinar, bilden, en bit av centralkorridoren och BF jag ska fixa. Sen åker jag hem igen med 17.40 bussen... Det är ju inte så jätte lång tid om man tänker efter... ;)

Nu... Puss kram å slick på kinden...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback