Blöööööööhhh!

Jag känner mig just nu som en väldigt tråkig människa. Som en väldigt trött människa.
Frida Förlåt! =(

Vet inte alls vad som är med mig, jag sover mycket, men kanske inte tillräckligt? Är trött hela dagarna, försöker hålla uppe glöden lixom. Men det går bara åt skogen. Är trött hela tiden, gäspar, orkar ingenting. Blää!
Vitaminbrist? Sömnbrist? Allmänt psykbryt? Jag menar, jag tycker det är huuur myysigt som helst. Softa med bruuschan och grannen. Bara vara och bara chilla. Men varför är jag så in i helvete trött? Nu tillexempel. Jag har världens energi, värsta rycket. Vad kan det bero på då? *kliar* Skärpning annars kommer jag säkert dö i förtid... Pga det ena med det tredje. Skulle inte förvåna mig. Hjärtattack eller någonting annat mysigt????

Piss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback