Diskussion.

Även om man diskuterar massvis och ja, pratar om allt. Kramas, undrar, frågar och svarar. Man gör det bästa man kan, så kan minsta lilla grej endå sabba allting. Allt oftare nu mer så märker man hur skört ett förhållande är. Egentligen.


Idag bär det av mot Rånäs. Tvätta bilar, byta däck och jag vet inte allt. Tydligen så ska det bli brasa på kvällen oxå. När kvällen nu är...? Vart är all min energi, vart är roliga spralliga jag? Glada jag?

Kan det vara så att vi har en treårs kris + en ettårs kris? Orka?

Cigg!

Kommentarer
Postat av: Trissan

kram på min Anna, världens bästa Anna*

Postat av: isabel

tja babe! Förhållanden går upp och ner.. ibland önskar man att man var singel, han fattar inte osv... man ibland vill man inte leva utan honom heller... Man kanske måste rensa luften ibland, och andas =P
glad påsk babe!

2007-04-06 @ 12:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback