Hungrig.

Jag ska äta köttbullar. För jag är jätte hungrig. Och ja, en tallrik köttbullar, pang in i micron och sen är dom klara. Snabbt och lätt. Färdig lagat...? Inte för att det kanske är jätte bra, men nöden har ingen lag. "Jag äter hellre än att se mina barn svälta" Det är mottot som min käre far har haft i alla år. Han är söt han. Den där buss chauffören... ha ha!
Hur som haver.

Jens har kopplat in alla kanler i gamla Berit igen. Det är liite roligt att hon har kommit tillbaka upp i vår varma lägenhet efter att ha spenderat en lång period nere i källaren. Jag hoppas för mitt liv inte att hon hatar mig och bestämmer sig för att avlida lite fint eller typ förstöra sitt eget bildrör efter vår lite taskiga behandlig. Först byter vi ut henne, sen tar vi tillbaka henne. Men ja, trofast och seglivad som denna långlivade vän än så länge har varit, så. Ja. 15 år har hon tjänat mig och mina sappningar. =) Hon har stått ut med div: filmer, massa olika dekoder kanaler. Ja, hon är duktig hon... Jaaa.... Jag kanske ska gå och lägga mig...

Någonting som är jätte jätte kul, är att AK är tillbaka i Roslagen. Fast bara i Två dagar. Sen drar hon till Turkiet. Eller vad det nu var. Uppmärksammade inte det så mycket... Men Men... Dååligt Anisch. Skäms!

Nej. Mat. Sova. Bra Plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback