Prima Onsdagsunderhållning.

Idag när jag var på jobbet så pratade jag med Mimmi om att evetuellt rulla in på Kareoken nere på Bistro i Roslagens huvudstad Norrtälje. Men, eftersom jag är en väldigt trött människa och inte orkar vänta, så kände jag att nej, jag åker hem till Rimpan istället, träffar Frida och Triss, käkar kladdkaka, kollar på Top Modell och fiser... Haha...! Prima onsdagsunderhållning... Till 100% *LOL*

Sitter nu här. Mätt och belåten. Käkade massvis med fjärtsoppa till middag och toppade det med kladdkaka.
Trissesuss har inte kommit än, men vi har inte gett upp hoppet på vår lilla cornflakes flinga... ;)
Hon är så söt att jag får hål i tänderna... Tihi!!


Vi funderar på vad vi ska göra härnäst... Ta en cigg kanske? Dricka lite te? Ta en lebbodusch? Nej... Inte idag...
hum hum hum... Gary separ sig på msn. Jag blir såååå trött!

Kul att veta va? Leka med kameran? Jääääääs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback