Seriöst?

vart tusan är min telefon räkning? Sitter och väntar på den och antar att den borde trilla in vilken dag som helt. Gärna förra veckan... Men jag antar att det inte fungerar så... Jag vet att det borde vara en faktura på väg, eftersom jag ringde till saldokoll bara för att kolla hur mycket jag ringt för och då får jag veta att jag "bara" ringt för 13kr sedan den senaste utskriva fakturan... I wonder... When it comes... Om den behagar komma... Jag kanske är bortglömd... Ha ha!

CHOKLAD GLASS ÄR GOTT!!!!

Ska alldeles strax rulla iväg till jobbet. Imorgon är det fest... =) Både på jobbet och efter jobbet... *ler stort*
Det är två rektorer på mitt jobb som ska sluta, och som bjuder div. lärarlag på fika... På onsdag är det fika som gäller. Och vi är oxå inbjudna... Sjysst herre det där... Tårta och kaffe... hehe... Smarre mums... Så ja, jag börjar tidigare på Onsdag, bara för att hinna städa ordentligt där inne...! Innan lixom... Sen måste jag in och städa efter oxå... Underbart...
Nej, jag kanske ska ta och knalla iväg nu. Så jag hinner köpa tobak innan bussen mot Norrtälje rullar...!

Hoppas att alla får en bra dag idag... =)
Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback