Söndag.

Vaknade på tok för tidigt imorse, och fullständigt på fel sida av humöret. Gick upp och satte mig i soffan och var allmänt grinig i några timmar innan sambon kom upp och pussade på mig. Då kändes det liite bättre. =)
Har spenderat dagen med att sova. Somnade i soffan efter att jag hade ätit frukost, sov i ett par timmar, gick upp, kissade, diskade och typ drack lite te, somnade om och sov fram till kl ett eller någonting annat trevligt. Huur skönt som helst. Älskar att sova, att ligga och mysa och bara somna om ifall man känner för det. Tur att jag inte lider av INSOMNI / SÖMNLÖSHET Jag skulle bli såå arg. Ha Ha.



<Vi fick en knäpp och knallade till ICA för att handla. Köpte massvis med mjölk
till rea pris. Och massvis med köttbullar. Köttbullar är gott... Smarre mums>




Sitter hemma och väntar på att klockan ska bli dags för att träffa Bruuschan.
Och helt appropå allt och ingenting så fick jag ett telefonsamtal från Gambia.
Och, ja, det var inte någon av dom som brukar ringa. Nej. Utan det var IBBE!
Ibbe, the fucking King. My King. =) Lovley! Shit vad jag saknar den människan!
Saknar honom så otroligt mycket! Seriöst! Fixa ett privat plan och åka ned?
Skiter i om det är regnperiod eller vad fan som helst, lite vatten har ingen dött av?
Eller, ja. Hur som haver. Jag behöver inte sol. Jag vill bara träffa mina vänner igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback