Trallallalla!

Har fortfarande inte kissat.. Ha Ha.
Ska röka lite granna...


När jag känner på mig att allt inte är som det ska, varför lyssnar du inte på mig när jag försöker prata med dig? Jag har ingen aning om hur jag ska göra. Jag vet inte vad jag ska säga. Jag HATAR att det är så här, jag hatar att du inte lyssnar på mig och jag hatar det faktum att du tror att du kan agera oskyldig och oberoende och jätte lycklig för mig.... När jag ser att det är skit som har hänt, när det är någonting som tynger dig, som jag ser, så tydligt. Varför, varfö varför, pratar du inte med mig? När du klagar på att det inte finns någon som vill prata med dig, att det inte finns någon som lyssnar, att du snackar om att du inte har någon som tar hand om dig...

Känner bara att jag måste lätta mitt hjärta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback