Tv3 Har damp!

Jag tror seriöst att tv3 har damp ryck... Heeela morgonen har talet kommit senare... Läpparna rör sig men till helt fel ord. Ser helt kefft ut. Plus att  kanalen hänger sig hela tiden, och typ blir still, jag trodde faktiskt att tvn var en produkt med rörliga bilder. Inte med fasta bilder... Ha Ha Ha!

Hur som haver. Jag har så tråkigt!!! Vet inte vad jag ska göra. Funderar på att gå till ICA och handla bara för att få tiden att gå... Kan man göra så? Ha ha ! över drivet tråkigt! Röka?
Ja, cigg... Ringa mamma och prata bort några timmar. Det har hon säkert inga problem med. fast, iofs, dom ska säker ut med motorcykeln, nu när det är så fint väder. Men kanske inte än? Eller så är dom redan påväg...
typ mälarn runt eller vad det är för ärtiga grejer som börjar nu under sommaren.. massa saker är det iallfall!

Gaaah! Det går typ inte att städa mer än vad jag redan gjort. Iofs så orkar jag inte dammsuga, men ska kanske göra det endå. Bara för att ha någonting att göra?

Help me!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Hehe. Ja, jag la också märke till TV3's damp imorse. Lagom irriterande.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback