Tidsfördriv.

JAG ÄR:  Trött. Men endå glad.
JAG SAMLAR PÅ: På... Små mynt. Försöker iaf... =P
JAG BLIR GLAD AV : Mina underbara grrls, min familj och guddotter.
JAG BLIR TRÖTT PÅ: Konstiga människor, som bara fittar sig, fullständigt. Lögnare!
VEM KRAMADE DU SENAST?: Patricia. När vi kom hem till Rimbo tidigare idag.
VAD SA DU SENAST?: Sov gott. Puss Puss
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:  Någon av mina grrls eller mamma
VAD HAR DU NU: Oerhört tråkigt!
HAR DU SNYGGA SKOR? Jajjemen. Importerade skejtarskor.... ;)
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: Jag är trött! Jag vill hem och sova!
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Weeds.
HAR DU KÖRKORT: Nej, men det är på gång.
BRUKAR DU KOMMA I TID: Oftast. Några minuter räknas sällan...
VAD HADE DU I DIN MUN SENAST: Köttbullar.
HAR DU BRA KONDITION: Nja, vet inte riktigt...?
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST: Idag.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER: Mörka... ;)
KAN DU LAGA MAT:  Jajjemensan!
VAD PLUGGAR DU:  Pluggar inte... Men jag gick handel.
VAD TYCKER DU OM FÖTTER: Dom kan vara fina, ibland.
ÄR DU SMART: Självklart!
BLIR DU BRA PÅ KORT: Snyggast i världen!
VAD HAR DU PÅ DIG: Pyjamas.
VAD SAKNAR DU: Jens...!
NÄR GRÄT DU SENAST: Det var nog förra helgen tror jag? Iaf i söndags..
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET: Svara på gråtfrågan? Nej, varför skulle det vara det?
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN: Vatten... Eller te. Beroende på vad klockan är och vad det är för dag?!
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: Röda. ;) Dom är godast att ha i gröten...!
ÄR DU NYTTIG: Det skulle jag inte påstå...
PROJEKT JUST NU: Projekt? hm... Jobbar på att få med två vänner till G.
VAD BORDE DU GÖRA:  Sova!!!
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB: Jag har haft många jNobb. runt tio skulle jag kunna tippa på... =)
ÄR DU BLYG:  Ja. Ibland.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 06.00
VILKEN IDROTT SYSSLAR DU MED: Ingen... VM i svullning...?
VILKEN IDROTT HAR DU SYSSLAT MED? Fotboll.
TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET? Absolut! Eller ska jag gå förbi en gång till?
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT? Oja! Been there, done that...!
VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR TJEJ FÖR EN DAG? Jag är tjej... Så ja... =P
VEM/VILKA HAR BETYTT MEST FÖR DEJ I DITT LIV? Mina föräldrar, Jens, tha grrls... mfl... ;)
ÄR DU NÖJD MED DITT LIV? Ja, det kan jag ärligt svara ja på...!
VAD GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA? Mina underbara vänner, min familj.
GÖRA IMORGON? Jobba... Upp om 7,5 timmar... Illa illa...!
SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA? HELGEN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback