well, well, cykelställ...

Det har varit en väldigt soft söndag. Sov fram tills det att jag vaknade, runt halv tio men endå. Kände mig väldigt utvilad, så jag ska inte klaga. Upp och mata katten och sen tog jag tag i disken. Skönt att få det klart, det enda negativa är att det typ är lika mycket disk nu igen. =P Meeen, ja, det tar vi hand om imorgon. Eller nått. Kan jag inte sova inatt så vet jag vad jag har att göra. Chillade hemma. Fick ett ryck och gick ned till playan. På väg ned kollade vi på lite damfotboll, någon skadade sig väldigt illa i andra halvlek och ambulans beställdes. Under dom 20 minutrarna som gick efter att hon gjort illa sig och tills det att matchen var slut och vi gick ned till stranden så kom det ingen ambulans, vaddå känna sig phett oprioriterad? Stackarn. Hjärnskakning och jack i pannan. Skit man får ta när man ger sig in i närkamper som man inte klarar av, antar jag. Vi hängde lite nere vid bryggan och sen fick jag för mig att jag skulle bada endå. Även fast jag inte kände för det först, jag packade ur alla grejer som jag har i fickorna och gick ut på bryggan, Jens utmanade mig och försökte slänga i mig, men lyckades verkligen inte med det, utan jag slängde i honom istället. Jag säger ju det, man ska inte ge sig in i närkamper som man inte klarar av... =P Ha Ha HA! kul var det iallafall, och skönt. Vädret idag har varit väldigt knasigt. Varmt och kvaft men endå inte soligt. Det åskade tillåmed när vi kollade på fotbollen, men det bröt aldrig loss. Vilket är liite tråkigt, skulle inte banga på ett åskoväder nu. Hur fint skulle det inte vara att titta på? Nu när det är mörkt och grejer. Hoppas iallafall på fint väder i veckan, eftersom jag jobbar så pass korta dagar, så vill jag gärna njuta lite av solen. =P

Igår träffade jag Johanna. En gammal vän från Halmstad. Har inte träffat henne på ett par år, eller ja, visst, vi sprang förbi varandra sist hon var i stan, men då passade det sig inte riktigt att prata. Dels var jag med mina vänner, hon var med sina, och i hennes gäng ingick K, och jag kände inte alls för att vara glad och trevlig mot den personen. Inte med tanke på vad han har gjort mot mig... Usch. Negativ människa helt enkelt...! Hur som haver, vi satt på Landkrabban och fikade, jag lekte med Angelina, hennes dotter, världens sötaste. Och hur charmig som helst. Vi gick ned till parken och stötte på Karin och Daniel, så vi hängde vid dom och njöt av solen, kläckte en öl. Efter ett par timmar gick vi upp genom staden och lämnade Johanna och Angelina vid bussen. Får hoppas att dom kommer tillbaka snart! Vi gick till bilen som stod i hamnen, åkte ut till kärleksudden, bytte om till badkläder och öade oss och shilla. Fast, orka bada? Solen hann gå i moln och det kändes inte alls peppt. Utan vi låg kvar på stranden, Jens somnade. Hamnade hemma hos mamma och pappa, dom var inte hemma så brorsan passade på att ha fest, vi länsade kylskåpet, och efter nån timme så begav vi oss hem till Rimbo. Jag fick köra bil. Och det gick så bra, jag är så nöjd över mig själv, känner att jag verkligen är på väg någonstans. Ajuste, på Onsdag, ska jag boka en test lektion oxå. Så jag vet hur mycket mer jag behöver. ;) Satt och pressade körkorts teori idag oxå, med Trissans skiva, men jag spyyyyr på avsnittet om vägskyltar, dom är så otroligt tråkiga!!!! Hata vägskyltar...! Usch! Plus att det har tillkommit nya, hoppas dom inte kommer med på provet... =P Fast, iofs, jag tror inte att jag kommer ha något problem med provet, för jag har en plan. Ska försöka plugga så mycket som möjligt, innan jag gör provet, och när jag väl känner att jag verkligen verkligen kan, ja då ska jag skriva upp. Visst, det kostar inte så mkt, och man kan göra om det hur många gånger man vill, men eftersom jag är så jääävla snål när det gäller att kosta på saker på mig själv, och på en sån dyr sak som körkortet... Ja. Då gäller det att vara säker istället, och förhoppningsvis så behöver det inte bli så jävla dyrt. Shit vad jag känner att detta inlägg spårar, fullständigt, men ibland är det skönt att få skriva av sig... Kanske är det ett dolt budskap i all denna text... Kanske kanske? Vem vet? Ja inte mina läsare iaf. Försök inte. Jag vet att ni finns. Och vad jag vet så är det minst 10 personer som läser min blogg dagligen. Spännande spännande. Kul att veta vilka ni är. Jag vet om några, men ja, långt ifrån alla... =) Kul att det är någon som roas av mitt pladder...

Nu har Beck börjat igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback