Seriöst!

jag säger bara WOW! Lördagsförmiddagen spenderades hemma hos K´s pappa,och det var huuuur cooolt som helt, i början var jag lite skeptiskt mot sånt där, men nu, wow, wow, wow. Jag har massvis med frågor till pappa angående min farmor, om hur hon var förrut, när hon var ung. Jag vet att hon var en väldigt självständig kvinna i sina bästa år, uppfostrade pappa ensam och ja, var bestämd. Men jag vill veta mer. Har fått höra att jag är lik henne. Väldigt lik henne. Så ja, jag får fråga pappa. Titta på lite bilder kanske,hoppas pappa har bilder på henne från hennes ungdom...

Well, idag är det nyår. Ikväll är det nyårsafton. Jag har fått en platta bira från B. Tackar och bockar.Den kommer väl till hands, och nej, ni behöver inte oroa er, jag ska inte dricka hela plattan själv, Nadine ska hjälpa mig. =P
Sitter och väntar på lite kaffe och förhoppningsvis en cigg. Har inte bloggat på länge, så jag tänkte passa på nu när jag har tillgäng till internet, iaf en liten stund. Tack Benny. =P Jag känner mig alldeles koko. Glad, pigg och sugen på äventyr. Massvis med äventyr.Framtiden ligger vid mina fötter, och jag bestämmer själv vilken väg jag ska gå.

Eh, ursäkta mig, jag har ingen aning om vad jag pratar om, jag känner mig som sagt helt koko. Virrig. Slut i huvudet.Jag behöver kaffe. Är det klart snart?

Här i Norrtälje vräker snön ner, i Rimbo snöade det inte alls... Jag säger ju att man ska bo i Rimbo. Ska snart gå hem till Nadine oxå... Så nu kanske jag ska vara lite social mot Bönan...

GOTT NYTT ÅR PÅ ALLA!!!!!

Kommentarer
Postat av: Majda

du är utmanad :D

Postat av: johanna

hej på dig =)

är du inte medlem i gratisbio tycker jag att du ska bli det
nu. på gratisbio.se samlar du ihop poäng genom att just
bara klicka på sidor och vips så har du en gratis bio biljett.
du kan även samla ihop till mer poäng genom att vara aktiv
då kommer det landa present kort på affärer du själv bestämt.
själv har jag 1200 kronor på kicks att försöka slösa bort.
och även 4 biobiljetter hemma. så jag tycker du ska bli
medlem och i alla fall ge det ett försök. jag vet att det kan låta
som att detta inte är sant men det är det och det har jag bevis
på med. jag hoppas i alla fall du haft en bra jul och får ett bra
nytt år som nu väntas.

för att få redan 75 poäng så ange mig som värvare : uniqa
här har du länken till sidan : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

kram på dig

2007-12-31 @ 13:27:54
URL: http://www.fjb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback