100% Newbie!

Ja men välkommen hit, fast du gick på en nit när du föddes min vän.

Här har ni mig, Anisch. I egen hög person. Efter mycket påtryckningar om att skaffa mig en egen blogg för att skriva av mig alla mina hjärnspöken i så visst, va tusan, jag ger det ett försök.

Mitt bloggnamn har jag valt från en låt som jag känner speglar mycket av mina känslor. Just för tillfället. Jag tror inte att jag kommer ändra mig från det heller. För egentligen, man blir mycket gladare av att få en kram. Vem blir inte glad av en kram?
Antingen så kan det vara en kram mellan två stycken älskade. Någon man håller av.
Eller så kan det vara en kram från någon nära vän. Eller från någon man känner som man inte träffat på länge. Ens mamma, ens bror, kusin eller mormor. Man kan till och med kramas med sin gamla gymnasielärare. För när saker känns jobbiga och livet fullständigt suger, så behöver man nog en kram mer än någonting annat. Jag vet iallafall att jag fungerar så. Det är väldigt individuellt kan jag tro.

Ja. Vad nu då? Jag är som sagt det nya stjärnskottet här på bygget. Och jag är inte så jätte insatt i allt som man ska fixa med, men var bara lugna. Ge mig ett halv år eller någonting sånt, så ska jag nog komma igång.... ^^
Efter väldigt mycket påtryckande från olika håll, så bestämde jag mig för att ja, jag får väl ta och försöka helt enkelt. Om det inte passar så kan man ju helt enkelt lägga ned skiten. Svårare än så är det lixom inte.

Känns som om jag fått till en vettig början. Eller vad tycker ni?
Ge mig ett tag att installera mig i denna sida så kommer det bli massvis med inlägg fram över.

Bajs på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback