God Morgon, God Morgon!

Denna fina söndags kväll. Sambon min har gjort mini semlor. Stenhårda men endå jätte goda. Prommis!
Sitter och försöker kolla på en film på femman, men det verkar inte vara av så stort intresse för Jens eftersom han sitter och zappar mellan kanalerna heeeela tiden... Seriöst?! Orka?

Dagen har jag spenderat på bästa tänkbara sätt. Jag fick för mig att jag ville åka till Arninge Centrum. Kolla runt och kanske shoppa lite. Och till min glädje (??) Så var även Jens på den ideén, så vi hoppar in i den fula lilla bil vi har till vårt förfogande och bränner gummi iväg till Arninge. Väl där så knallar vi om kring och kikar på allt möjligt, fastnade i en bokaffär i typ en och en halv timme kändes det som, var hur nice som helst. Men slutade endå med att jag istället köpte en bok på rea inne på Rusta. Bra jobbat Anisch. Hur som haver. efter mycket omkring vandrande och klämmning och känning på olika saker överallt så beger vi oss till Granngården för att förgylla Trissans dag. Kommer in och plockar på oss lite saker vi känner att vi behöver, arbetshanskar, daim godis och kexchoklad... Sen knallar vi till kassan och fullkomligt blänger på Trisselussan och små viskar, det tar ett tag, sen ser hon oss. *LOL*
KIdnappar henne och går till personalingången, drar en "java" och lite tobaks inhalation... Sen kom Arne.
Drog vidare till Rusta, tog en sväng om inne på jysk och någon annan ball prylbutik.

Skulle betala för sängkläderna inne på jysk och tjejen i kassan var väldigt glad ska jag lova. Frågade henne lite fint om hon hade tillgång till en sopkorg, så jag kunde slänga min juice burk, och ja visst hade hon det, oj oj oj vad glad hon blev över att jag kom till kassan och slängde den och att jag inte gjorde som alla andra kunder och ställde dom någonstans i någon hylla. Oj Oj Oj. Hon fullkomligen spydde galla över människorna som konstruerat och byggt den byggnaden, för det fanns tydligen varken kund toalett eller sopkorgar... Huga huga. Livet suger. Sen skulle Jens dra kortet, och hon pladdrar vidare om att dom var så moderna där på jysk att HON ska dra kortet, och HON ska göra ditten och datten... Och att i USA har dom minsann en kortläsare som man sätter kortet i och så läser den av chippet, det går tydligen mycket snabbare. Och oj vad moderna dom var där borta i stora coola USA... Oj Oj Oj. Och jag säger lite fint att ja, men på Granngården här brevid har dom oxå sådanna dära kortläsare som läser chippet. Alltså är Granngården vääääldigt modernt oxå. *LOL*
Och jag skojar inte hur sur hon blev, aj aj aj, vad hon snäste av mig med "jaha, ja men vad bra för dom då, oj vad intressant, väldigt modernt och bra". Shit, jag blev nästan rädd...

Knallade ut och satte oss i bilen, väntade på Trissan, packade in henne i bakluckan... =P
Drog hem till Rimbo, köpte hårfärg på ica och färgade om mitt underhår. Prima skinka. Nu är det fint igen! (",) Thanks for the help Trisseluss...

Nu, cigg, te och sen sova... Läsa min nya bok kanske...
Jobba imorgon, som om jag kommer orkma med det lixom? Iofs så är det roden som gäller. Så det blir städning för hela slanten. Undrar vart vi ska göra golv vård??!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja det kan man :) Bara köpa större minneskort! :) sitter ett ynka pynka litet kort under batteriet :)

Ah va surt då :/

Haha jo jag vet :P visst är man läcker :P hahaha

Postat av: Erica

Du kanske har den guldfärgade mobilen?
Den äldre sorten?

Ja vad händer annars, har fått fast jobb, flyttat ihop med pojkvännen osv.
Själv då?

2007-02-26 @ 23:44:48
URL: http://yulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback