Happy Fucking Valentins Day...

Onsdag morgon. Det är alla Skjärtars dag... Ha Ha. Congratulations on every asses day... *lol* Hur ska man fördriva denna dag då? Vaknade i morse av att hela världen ville ha tag på mig, mobilen plingade hela tiden, folk ringde, Ica ville att jag skulle jobba. Men jag orkade verkligen inte. Har fullt upp med annat, och även om jag och Jens inte ska göra någonting speciellt i eftermiddag/kväll, så vill jag endå inte komma hem vid kl 22 och hitta honom i sängen alldeles utslagen... För så blir det alltid när jag jobbar på ica. Jag får kvällspasset... Bussen hem går inte förren kvart över nio. Hata bussförbindelserna mellan Norrtälje och Rimbo! Ska kanske skriva ett klagomail till SL? Begära flera nattbussar från Norrtälje. Iaf någon gång i månaden. Jens börjar bli mer och mer sugen på jobbet hos Kristoffer. Men tydligen har han velat så mycket så att Krostoffer och Co har satt ut en ansökningsannons, så nu kan alltså fler människor söka, även fast Jens är ganska säker på att han kommer få tjänsten, så kan man endå inte hoppas till 100%. Meen, ja det löser sig...


Bara 16 dagar kvar... (",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback