Helgen i helhet.

I fredags så besökte vi den nya krogen här i Rimbo. Stadion heter den tydligen. Och hjälp säger jag bara. Stället var som taget ur en IKEA katalog. Det var stilrent, stelt och intrett med läder möbler... Huga. Baren var liten och ja. Det var bara så stelt där. Kändes inte alls bra. Kom innanför dörren och var tvungen att pynta för garderob. Snygg man känner sig då. Med allt skit i fickorna på byxorna istället... Såg ut som en uppstoppad val... Nej, vi hällde i oss ölen som inte alls var så god utan väldigt bubblig, sprang iväg till Veras, beställde varsin kebab tallrik och käkade. There is no place like home!
På Veras finns allt. Fulla fjortisar, bråkiga alkolister, avunsjuka flickvänner... You name it. Där händer det iallafall grejer... Tillskillnad från Stadion. Usch. Nej, ingenting för mig icke. Visst, om man är en stor grupp som går dit, så kanske man kan lyckas äga stället, men med alla bratz som var där, (Vart dom nu kommer ifrån) så nää... Inte alls intressant. Icke. Men, killen i garderoben var snygg... *lol*

På lördagsförmiddagen så packade vi in oss i bilen och åkte till Söderhall, för att möta upp Peder och Erika + barnet. Vi skulle hem till Mormor Davidsson som bor borta i Hökarängen. Hon fyllde år. Kommer dit, massvis med folk där. Och ja, käkar fikar och åker hem igen. Handlar i en liiten billighets affär. Tycker absolut att vi ska ha en sån i närheten av Norrtälje. Jag tyckte det var super kul att knalla runt och handla billiga varor... Jens fick lite ryck på mig, meeen... Ja ja... =P
Åker hem till Trissan och ska kolla på melodifestivalen, men till vår stora förtvivlan (???) Så kommer Tomas hem med Saw 3. Vi tittar på den istället... *asg* Hur vrickad film som helst! Usch! Blää... Hemsk film! Och det kommer en fortsättning... Ahhhh... Orka!!!

Söndag, soft dag. Tar dagen som den kommer. Ska jobba imorgon...

Kommentarer
Postat av: Erica

Hallå Hallå :) Det är bara bra med mig, hur är det själv då? Gambia snart eller? :D

Jo, minnet är ganska litet. Duger iof för mig.
Annars är det bara köpa ett minneskort med större minne :) finns lösningar till det mesta :P

Postat av: Patricia

BABE! Jag håller fullständigt med dig. VERAS is the shit, nu och för ever. :) Hihi, tack för allt snutt. Puss

2007-02-25 @ 20:42:24
URL: http://smokingcankill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback