Jag känner mig mal-placerad.

Hur kul är det att bara sitta hemma och vänta på att någonting ska hända. Det är Söndag idag. Sambon har dragit iväg för att åka skridskor. Vet inte när han kommer hem. Vi ska på nån Rånås 4H möte. Väldigt Skojjigt.
Not.

Sitta hemma och vänta på att han ska komma hem, eftersom jag inte har någon som helst information om hur kvällen ser ut eller någonting? Vilken tid man ska vara vart... Som vanligt...
Bristande information är en regelbunden grej som brukar dyka upp i vårt förhållande. Jag får sällan veta någonting angående sånt som rör oss båda... Vill jag veta någonting så får man dra det ur honom. Eller så får man veta vad som står på, gärna samma dag. Bara några timmar innan man ska vara på plats. Oerhört roligt och spännande. För då vet man ju aldrig vad som väntar. Utan man får helt enkelt ta dagen som den kommer. Och det är min starka sida, jag lovar. Jag är väldigt impulsig av mig. Eller nått... Nej... Jag vill gärna planera, iallafall lite grann. Och eftersom det är Middag på slottet ikväll, efter det där mötet eller vad man nu kallar det för, så kan man inte komma gåendes i mjukisoverall. Utan man ska gärna vara lite uppstyrd...
Men vi lär ju komma försent, som vanligt, vi brukar komma försent när det är någonting vi ska göra... Det är allid bristande information!!!!

Jag känner mig väldigt ensam just nu. Det är tomt och tyst i huset... Lägenhet
Vet inte riktigt vad jag ska göra. Vill helst av allt krypa ned i sängen igen, men eftersom jag har tvättstugan så där lite fint, fick jag veta imorse... Fem min innan sambon drog. Så, känns det lixom inte rätt...

Nä. Skit i det här. Va fan!
Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback