Softisch Dag.

Torsdag in Norrtälje Town.

Idag vaknade jag av att en liten liten brun sak petade på mig och ville sova hos mig. Lyfter på täcket i sönmen och får genast någonting krulligt i näsan. Flickebarnets hår är ju inte att leka med. =P
Ska rulla på byn. Shoppa lite granna. Softa lite granna. Bara vara. Precis som förrut lixom. Du och jag Lynnsan. (",)
Vi ska köpa vitaminer, för Lynn behöver det. Annars kommer hon med största sannorlikhet att svimma! För hon har slutat röka. Det kan hon. Hon har gjort det mååånga gånger förrut! Själva slutandet är det inget problem med. Jag ska köpa stödstumpor. Som jag ska ha när jag flyger. Keisha vaknade på fullstädigt fel sida imose, hon är grinigare än en sur Citron när den är övermogen...!

Barnet har blivit stor, för hon anser att stora flickor har termobyxor, och småbarn har overall.
Lynn glömmer som vanligt att ställa in mjölken i kylen och kattmaten är slut.
Jag har ingen aning om varför jag skriver massa skit. Det är endå ingen som bryr sig ju!

Kiss å bajs på alla!

Uppdat: 14.55
Mätt och belåten. Det blev en väldigt snabb visit nere på byn pga. att barnet inte var så glad som vi hade hoppats på. Hann med en sväng på öb och sen h&m. Flygis och choklad pudding. Korv och potatismos till lunch. Gottis. (",)

Fö. Jag är så fucking jävla glad. Att det äntligen är någonting som händer i den för övrigt tråkiga värld som vi lever i. Att det äntligen finns någonting att längta efter. Det kommer bli så phett nice! Jag vill bara outa det för hela världen. Men, får hålla låda ett tag till... Nyfikna eller vaddå?
Har som smått oxå börjat titta mig omkring efter en ny lya. Rimbo känns faktiskt inte så givande. Det är så dött. Visst jag har mina änglar här. Två st. Och då menar jag inte mormor och morfar. =P
Men endå. Lite sugit är det. Fast, jag det är som med tvål, det löser sig efter ett tag.

Nu, cholkad pudding och en film. Yeah!

Kommentarer
Postat av: Katten

Helt klart en läsvärd blogg du skriver Anna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback