Godmorgon Världen!

Jäääs. Dagen spenderades i gassande solsken ute på gården borta i Hagen. Men avbrott för tårtbakning och upphämtning av Marie på busstationen. Sitter nu hemma och är helt slut i huvudet. Har tänt massvis med ljus och bara hänger framför tv:n. Ciggen är slut, pengarna är slut och ja. Jag är glad endå. Jag har fått massvis med sol idag. Jag älskar sol. Tar dagarna som dom kommer. Inte hänga upp mig på småsaker. Leva mitt liv. Även om det ibland känns jobbigt så blir det inte bättre för att jag surar och är ledsen/hängig. Han vet vad jag tycker, vad jag känner, vad jag vill. Och ja. På den vägen åker vi. Vad framtiden bär i sitt sköte kan ingen veta. Om man inte är siare och hur kul är det att spå sin egna framtid? Not. Hur som haver. Massvis med GRATTIS till PATRICIA på 21ÅRS DAGEN. Hoppas du blev nöjd med alla dina presenter. Min kommer senare. Som ett brev på posten, när du minst anar. *ler stort* Nu tror jag att jag ska sluta blogga för kvällen. Är took trött och ja, ska röka upp min sista fimp bit som jag sparat på några timmar och ja. Sova? Ta en ordentlig dusch, hårinpackning, ansiktsmask. En ta hand om dig själv kväll. Sweet.

image116

Bjuder på en snygghetsbild av mig själv. Jag ÄR snygg. Jag VET! =P





Kommentarer
Postat av: triss

Du ÄR snygg. DU vet. ;) I love it!

2007-07-02 @ 23:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback