hihi.

Jag har hittat en sida på nätet där man kan göra egna filmer. Eller ja, bildspel med musik. Roligt roligt. Har roat mig de senaste typ tre timmarna med att trixa runt och testa. Ska nog göra en Anisch film. =) Med massa skojjiga bilder. Ah. Sweet. Snart ska jag rulla in mot Norrtälje. Morsans gudbarn kommer över från Göteborg och ska turnera i undervattens rugby. Morsan ska vara barnvakt till: William och Vanja-Lisa. Så ja, hålla henne sällskap och försöka tänka på roliga saker. Hade en jobbigt situation igår kväll. Orkar inte förklara, men ja, livet sög verkligen! Usch. Förhoppningsvis blir det bättre. Med tiden. Eller så blir det inte det, och jag kommer bli en trettio årig gammal hagga som sitter hemma i en illa luktande lägenhet med typ tusen katter och massa konstiga hjärnspöken. Så vill jag verkligen inte att det ska bli. Nej, stället får man se livet från den ljusa sidan, även om det är svårt, och försöka göra det bästa av situationen. Ja. Det låter bra. Eller? Va fan. Jag är inte van vid sånt här. Det är svårt att försöka börja om lixom. Skapa en ny vardag, ensam. Jag vet, jag är inte ensam. jag har mina underbara vänner, min underbara familj. men endå. jag har inte honom. Och det är han jag vill ha. Så ja... Suck. Eller vad. eller nej? Orka? Fixa sig innan bussen går. Den går inte förren om en timme, men endå. Känner mig stressad och känner miug utan lust, men jag antar att när jag väl kommer in till norrtälje så kommer allting bli jätte bra och tankarna blir focuserade på annnat. Ta med kameran och fotografera lite grann. Jag vill ha en ny kamera. Snart kommer den komma som ett brev på posten. =P (Post order you know) Det blir alltid värre frammåt natten... Sminka av mig gårdagens smink, käka lunch, klä på sig lite kläder, känns inte alls peppt att åka in till Norrtälje i pyjamas. Även om det går att gå från Flygfältet till flygis i pyjamas och morgontofflorna.

See you all later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback