Nej jag vet inte.

Russin är gott. Men ingenting som kanske är gott hela tiden. Ibland tröttnar man. På russin... Kan ibland känna mig som om jag vore ett russin. Gammal och skrynklig. =P Dricka mera ramlösa och förhoppningsvis slipper jag rynkor. Fast, iofs så borde jag sluta röka då oxå. För att slippa rynkor runt munnen. Meeen. Det får bli ett senare problem. Orkar faktiskt inte bry mig just nu. På fredag bär det av till Åland en snabbis. Ska bli skönt att komma ut på öppet hav igen? Som den sjöman jag är...? Suck... Varför kan jag inte bli arg. Riktigt arg. Ordentligt jävla förbannad. Har något allvarlig problem där. Eller någonting? Inte vet jag. Jag vet inte vad jag ska göra. På måndag börjar jobbet. Och jag vet inte alls om jag har lust. Men kan iofs vara skönt att ha någonting annat att göra. Slippa sitta hemma om dagarna.

Fast, när jag tänker efter, det finns ingenting bättre än att sitta hemma hos Frida. Käka ägg curry och spela poker. ;) Eller att hänga borta i hagen, guppa runt i Trissans vattensäng. Läsa text tv. Leka med alla ungar på gården och bara softa i solen med mina grls. Mina älsklingar tack! Tack för att ni har varit vid min sida när jag har det som värst. När livet känts världelöst och när mitt humör varit långt ned under jorden. Ni är underbara!

Blaah blaah blaah blaah blaah blahh blahh blaah blaah blaah blaah blahh blahh blaah blaah blaah blaah blahh blahh blaah blaah blaah blaah blahh blahh blaah blaah blaah blaah blahh blahh blaah blaah blaah blaah blahh

Jens pep iväg för en stund sedan. Han skulle kolla på en lägenhet i huset mitt emot. Typ där brevid begravningsbyrån. Får la se hur nice det blir. Hoppas han hittar någonting som han trivs bättre med. Tydligen ska E´s syster vad hon nu heter flytta, och lämnar efter sig en etta. Och ja en etta är vad J vill ha. Så varför inte lixom. Alla nöjda. Alla glada. Eller nått. Va? Jo. Ja. Det blir nog bra. Någon gång. Just nu så känns det bara tomt. Ensamt. Ledsamt och jobbigt. Men någonting positivt så har jag äntligen tagit itu med källaren. Så ja, nu är det sorterat och jätte fint. Mmmn. Känner mig riktigt duktig. Har gjort iordning inne i skafferiet oxå. Så nu slipper alla Tesorter stå framme. Dom har sin givna plats i skåpet. Ska Plita ihop en inköpslista oxå. Men det får bli först efter Day Break. Så det så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback