Varsågod Anna...

Eftersom det tydligen inte tycks från högre krafter (dock inte gud) att mitt liv inte suger tillräckligt mycket än, med allt skit som händer, så tycker fanskapet i fråga att jag oxå ska lida av mensvärk och syndafloder. Sjysst! Verkligen. Jätte snällt. Kan det bli värre? Klart det kan, Och jag lovar. Nu är det fan illa. Jag har hur som haver, satt upp gardiner i sovrummet. Hittade en gardinstång långt inne i en garderob. Städat. Diskat och röjt lite nere i källaren. Delat upp lådorna. Känns bra, känns tomt. Känns extremt tråkigt. Jag har verkligen ingen lust med detta. Och ja, vad ska man äta till middag då? Typ? Mackaroner? Eller? Orka? SUCK!!!

Snart är mina 3 semester veckor förbi. Jag börjar jobba här i Rimbo. Chefen ska ringa och säga vart jag ska vara första dagen, så jag inte går fel. Skulle vara liite taskigt läge att börja med att gå vilse. I Rimbo... LOL
Men ja, helt fel kan jag inte hamna, jag menar, så stort är inte Rimbo... Nej...

En cigg och någonting att äta. Bra plan. Bra början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback